Scrisori in palma. Ratacire



Ti-am dat raspunsul in cealalta scrisoare. Sau in una dintre celelalte; cele care nu au ajuns la tine - cateva mi-au fost returnate si am sperat ca macar semnul tau sa fie pe ele. Ceilalti, cei care se uita la noi si "stiu" ce se intampla - cred ei - nu au putut face diferenta intre scrieri aiurea si mesaje transmise... publica. De cele mai multe ori au crezut ca ne scriem, ca iti scriu - atunci cand era numai "literatura" si, invers, nu au priceput mesajul cand scriam stiind ca ma citesti si intelegi - tu inveti, din tot. Imi amintesc si acum, dupa atat timp, cum iti trimiteam mesaje de dragoste cifrate folosind la inceput reguli de "secretizare" utilizate de-a lungul istoriei si mai apoi cifrari logice, fortandu-te, cumva, sa pricepi intai regula si apoi sa intelegi mesajul. La inceput ti-a placut - aveai, spuneai tu, "planuri mari" in domeniul asta, apoi te-ai plictisit si ai renuntat sa le mai pricepi - nu codul, ci sensul. Cred ca pe atunci nu stiai, macar, ca ne vom mai intalni si, mai mult de atat, ca vei fi, intr-un fel, mai buna insa umbra palida a celei care alerga dupa sentiment - uneori spuneai ca ti-e teama ca tu nu simti, ca nu te-ai nascut pentru asta.

Lebada plutea la cativa metri de mine, eu pluteam la mai putin de doi metri de fundul lacului - sonarul arata: "1,4m , 210C " - gandurile imi pluteau dincolo de munti; in acea seara erai, cred, la Sibiu. Apoi, un pescarus incapatanat s-a ridicat furios din apa, pentru ca pestele zarit acolo, din planare, nu mai era in acelasi loc. Sunetul sonarului - aversisment de apa mica - m-a trezit din visare si mi-a adus gandurile inapoi; oarecum; oare, cum iti era, din nou fara mine? Mie imi era cald - fata imi ardea de soare si reflexiile lui in apa - dar nu lin. Bine, dar nu bun. Relaxant dar nu "complet". Lipseai. Lipsesti. M-am gandit sa-ti fiu... prada - dar nu stii, inca, sa vanezi... concepte ca mine. Te mai astept, mi-ai ramas. Lin-dor. Dor-cald. Cald-"vechi si statornic". Noapte buna! Nopti magice!

Location : Bulevardul Petrochimiştilor, Pitești,
SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu