Scrisori in palma–Adu-ti aminte

DSC_0459-001Cand te chinuie gelozia, adu-ti aminte ca deja te-am ales. Alegerea asta e dovada suprema - daca tii la "dovezi" - ca dintre toate cele din trecut, prezent si viitor, esti cea mai, acum. Cea mai care va ramane, intr-un prezent continuu, cea mai in ceva; asa cum unele din trecut sunt cele mai in ceva ce nu vei putea egala niciodata, asa cum altele din viitor - daca si numai daca va exista altcineva intr-un viitor - nu te vor putea egala niciodata. Comparatiile si gelozia sunt nesiguranta, cererile de asigurare sunt frici, de care vom scapa impreuna, numai impreuna, in timpul nostru. Cea mai exista doar atunci, asa cum intotdeauna este, ti-am mai zis, definit de intensitate, nu de timp, desi poate deveni. "Acum" al nostru nu se termina in urmatoarea clipa ci se proiecteaza intr-un viitor dorit, visat, simtit in inlantuirile noastre in care lumea cealalta dispare in soapte si atingeri de catifea. "Atunci" al nostru, cel din urma, nu exista pentru ca suntem intr-un "acum" continuu, mereu pana data viitoare, traim - da - din resurse, dar, mai important decat tot, traim, in sfarsit nu doar existam. Aminteste-ti, in fiecare clipa, departe ori aproape, ca ne-am ales. Odata ce ne-am daruit celuilalt, ii apartinem lui si doar lui, asa cum nu-i putem apartine altcuiva chiar daca ii dam din timpul si uneori din ganduri. Invata din mine, am fost acolo, stiu; invatand din mine nu vei ajunge sa inveti aceleasi lucruri din durere simtita de tine, foloseste-ma pentru asta. Asa, si asa, am grija de tine.

SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu