Scrisori in Palma - Ai fost cumva in visul meu?

Buzau806140528
Ai plecat sau nu ai fost aici? Te-am simtit abia la final, cand erai cu spatele, pe jumatate iesita pe fereastra prin care ti-ai luat zborul. Spre soare te indreptai si dupa cateva clipe nu te-am mai vazut. Alta intra pe usa din zidul opus - am stiut, atunci, ca asta va deosebeste. Sunteti opuse, in toate. Tu curgi, miscarile ei sunt zvacnite. Tu zbori, ea se taraste si trage dupa ea sufletele pe care le-a luat captive in batalii ce a fost doar ale ei; victimele nu stiau ca sunt intr-o confruntare. Tu zambesti din ochi, ea isi labarteaza zambetul-ranjet fals, coltii-i amenintand. Tu iubesti - iubirea ta e credinta - , ea poseda - "al meu" defineste proprietatea, nu apartenenta dorita de celalalt. Ai plecat asa cum ai aparut, neasteptat, in si din visarea si dorintele mele, pe cand ea a invadat si conditionat. Tu adori, ea umileste. A ta e caldura pe care ai adus-o din soare, cel caruia i-o redai, in jurul ei domnesc frigul si moartea sufletelor. Tu crezi ca "poate" si incerci, ea se joaca dar stie ca "nu". Cand m-a simtit jos, a calcat peste mine. Tu mi-ai intins mana iar din atingere mi-am luat speranta si m-am ridicat. Ai plecat. Te intreb: Ai fost cumva in visul meu? Sau esti vis?
SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu