Scrisori in palma. Nu te mai vreau

Mi-ai spus ca nu va fi asa. Tu stii ce. Stiu ca nu va fi altfel; am vazut dupa ce te-ai intors. Ai plecat ca sa te ascunzi de real, pe un tarm unde vanturile bateau dinspre vest. Te-ai amestecat in multime. Priveam multimea si te asteptam. In alta parte. Nu am fost atent, mi-ai scapat. De atunci ai devenit alta. Nu cu mine. Mie-mi ajunge caldura, eu iubesc. Candva, pe tine. Acum, pe alta. In viitor, poate pe aceeasi, poate nu. Asa e viata - zic unii. Nu-i cred. Eu imi fac viata. Pe tine te poarta. Te-am adorat, greseala mea ("sa nu-ti faci chip cioplit"). M-ai apreciat - bleah - , ai vrut sa te lasi sa cazi dar nu ai putut. Timpul le vindeca pe toate. Pe tine te va vindeca? Peste tine, doar trece. Plat. Ca si tine acum. E bine. Nu-mi placi asa. Nu te mai vreau. E cert. Stiu dinainte sa revii, dinainte sa-mi raspunzi oficial la primele intrebari despre tine. Lasam in urma. Cum mi-a spus - si m-a durut - cineva, merg mai departe. Departe de tine.

SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu