Scrisori in palma. Sa ma ierti…

DSC_0086Sa ma ierti... Daca mi-am visat mainile prin parul tau. Daca buzele mele ti-au conturat in vis chipul si ti-au sarutat pleoapele de "noapte buna", tot in vis. Daca inima mea a refuzat sa fie, pentru un tip, o pompa, si te-a primit in iures. Daca, chipul meu ti-a spus "sunt trist" pe cand vocea-mi iti spunea "shhh, e ok". Daca mana mea te-a atins in treacat, sorbindu-te in sufletul meu in clipe pe care le-as fi prelungit pana dincolo de moarte. Daca ti-am spus "pa, copila", cand deja urlam de durere iar tu m-ai auzit pe cand, cu parul in vant si mintea in stele, te intorceai catre casa. Sa ma ierti, ca am venit cand m-ai chemat si am plecat fara sarutul de ramas bun; cel care ar fi fost, de fapt, de inceput. Daca ti-am "furat" mintea pentru mai mult de doua clipe - timpul in care inspiri si gandesti “doresc" - , sa ma ierti. Daca ti-am adus crini albi pentru ca te-am crezut pura, iarta-mi greseala. Maine, va fi alta zi. Iar pe atunci noi vom fi fost iubiti, ne vom fi inlantuit in pasiuni ascunse, iar la finalul zilei vom fi uitat deja. Noaptea, vom plange. Sa ma ierti pentru ca plangem amandoi, fiecare in coltul lui. Si doar daca vei sti sa ierti, voi reveni intre degetele tale ce-mi conturau chipul intre doua pagini.

SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu