Scrisori in palma. Culege-ma


DSC_0035Si da-mi vestea pe care nu o asteptai. Si curge-mi raurile de lacrimi, impunge-mi gandurile cu frica ta iar atingerile pietrifica-mi-le in urme pe pielea arsa de cei ce-ti vor intina amintirea. Iar cand sunetul linistii iti va fi prea greu, cand ghearele singuratatii iti vor insuruba in minte gaurile apusului iubirii, cand vei intelege diferenta dintre alunecare si dor, cand vei simti rosul zanganitului catuselor disperarii de gheata, DSC_0032cand focul propriului abis care te mistuie te va inalta dincolo de "aici", sopteste-mi "iarta-ma" - si te voi primi unde nu e suferinta iar uitarea inlocuieste incertitudinea viitorului.
DSC_0020Caci am murit impreuna dar ai uitat sa treci de zidul celor vii in vesnicia iubirii. Caci am gustat voluptos din placerea suferintei dar ai uitat sa inchizi ochii - ca sa amplifici in etern. Caci am plecat de mana spre soare dar, tematoare, ai fost prea repede arsa in tacere si te-ai risipit in umbre. Caci te-am trimis si nu ai mai cunoscut drumul inapoi. Iar verdele, de atunci, este marea in care iti frangi degetele picioarelor cu fiecare pas "sigur" de care te agati in drumul tau iluzoriu spre tot-nicaieri.DSC_0038
SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu