Scrisori in palma–O sa am grija

DSC_0035

N-o sa stii niciodata daca s-a terminat si ce. O sa fii linistita, vei crede ca e "gata", ca sunt calm, ca mi-a "trecut" dar stii, ca si mine; iti spuneam, unele lucruri nu trec si iubirile nu se termina niciodata. Te-am invatat asta. Pana la urma vei simti... pe pielea ta. Pentru ca totul se simte asa si doar asa. Durerile. Placerea. Plecarea, revenirea, disparitia. Stergerea. Completarea cu, de si despre. Intins pe spatele barcii rasturnate, ce va uita sa se scufunde, voi fi carbonizat de soarele catre care priveam punandu-mi increderea in tine si lasandu-mi increderea in mainile si gandurile tale ucigase de vise. Valurile m-au dus catre larg, curentul m-a mintit ca senzatia de ratacire este placuta, im-a zis sa ma las purtat. Ajuns in punctul fara intoarcere mi-a ranjit si din inaltul pe care singur l-am creat am auzit: "Nu ti-am fost, dar tu vei ramane al meu". M-am zbatut. Am protestat. Venele-mi sunt sita de la acele de gheata pe care mi le-am infipt ca sa-mi topesc dorinta si sa-mi parasesc vrerea. Printre norii intinsi verde peste ape am zarit alternativa, am simtit puterea lasata in urma, negata. Am vrut sa ma intorc dar pierdusem vaslele in timpul celalalt, in care "pentru totdeauna" era singurul mod de masurare. Am abandonat si incep sa aleg pe campuri pline de ascutimi, fara sa-mi dau seama ca sunt descult. Intr-o zi o sa simti la fel. Asa ca voi avea grija de tine. Dupa ce ma trezesc.

SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Adauga comentariu