O data noi…

DSC_0280- De ce fugi?
- Mi-e dor
- Cand ti-e dor vii, nu pleci
- Nu de tine
- De el?
- De EL poate
- Dupa atat timp?
- Tu ziceai ca unele "chestii" nu se termina niciodata
- Dar nici nu chinuie, ca pe tine acum
- Sunt fericita
- De?
- Nu trebuie sa stii. Ai fugi de mine
- Ti-am promis ca nu plec

- Vreau sa nu pleci, dar nu ma tine captiva
- Vei fi, mereu, captiva in gandurile mele
- Mda, urmeaza sa spui ca...
- Ca esti creatia mea. Ca te-am modelat
- Nu e asa, daca ma cresteai tu, as fi fost mai...
- Trista? Dar esti
- Nu cum as fi devenit cu tine
- Eu nu sunt trist
- Nu stii sa traiesti fara durere. El macar nu simte lucrurile ca tine
- Da, stiu, pe unele nu le simte deloc. De-aia nu poate sa-ti fie orice, ca mine
- O sa plec, da. Dar pastreaza-ma. Intr-o zi o sa-ti zgarii la usa
- E mereu deschis, pentru tine
- E deschis pentru oricine
- Nu stii
- Simt
- Voi pleca acum
- Eu trebuia sa plec
- Nu-ti dau timp, nu vreau sa ma doara. E despre mine, pricepi?
- Bine, du-te...
- Asa, simplu?
- Vrei sa plangem amandoi ca pleci? Ca plec? Ca nu ne vom fi?
- Dar plang deja, nu vezi?
- Lasa-ma sa aud
Ii cuprinse pieptul cu bratele, isi lipi ureceha de pieptul lui si, pentru prima oara, ii auzi inima. Spunea: "o data da, o data nu, o data noi".
SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu