Lin

Moda teatru190O sa vin. Sau nu, pentru ca... Nu simti? Nu am plecat niciodata. Cand m-ai alungat, m-am retras si am asteptat sa ma vrei. Cand mi-a fost greu m-am ascuns si am asteptat sa simt nevoia de cald. Mereu am revenit. Nu plec - pentru ca am nevoie de tine. Nu renunt, pentru ca mi-am promis sa te sustin. Te simt. Cumva, nu am dreptul sa renunt. Mi-as arunca acea parte calda pe care tu m-ai facut sa o simt din nou. M-ai salvat - de mine, stii... - si m-ai facut al tau fara sa vrem, niciunul; bine, eu am vrut, recunosc. Asa ca ma intorc la tine de fiecare data cand am nevoie de brate, de lin, de fericire mica si pura. De fiecare data cand cazi si strigi dupa ajutor. De fiecare data cand unul dintre noi se pierde printre ganduri si se trezeste din visele frumoase, revin. Nu am dreptul sa plec, asa cum nu ai dreptul sa ma alungi.

Raspuns la: Liniste
SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu