Doar tu poti sa te aduci inapoi

Mai stii? Spuneai "al meu" si "pentru totdeauna". Stiam, ca si la mine demult, "totdeauna" insemna "totul acum si aici, apoi nu stim..."; si totusi, am mers mai departe. Si totusi, m-am daruit si te-am luat cum mi te dadeai, niciodata libera, niciodata fara tensiune, mereu cu mine dar in alta parte. Simteam. Si totusi, te-am primit in cald, lin, in "mereu"-l meu de care acum fugi. Pemanenta care te-a inspaimantat si pe care nu o poti dori mai mult de cateva clipe, crezand ca o data ce o imbratisezi nu vei mai fi libera. Vezi si tu, insa, ca te tii prizoniera. Singura. Ai inceput sa iubesti colivia de aur fara sa vezi ca este, totusi, o colivie. Dincolo de gratii ii vezi pe altii cum traiesc. Cum se misca in si intre oamenii care pe tine te evita pentru ca esti "altfel". Dincolo de barele custii vezi orizontul si stii ca acolo, mereu "dincolo" - de gratii, de orizont, de nori, de ceata pe care o respiri si in care te destinzi uneori, voluptoasa - sunt visele tale. Visele noastre de o clipa, de clipa urmatoare, lupta, renuntarea si revenirea, dorinta si negarea, toate sunt acolo si nu le poti atinge pentru ca te-ai obisnuit in prizonierat. Intre peretii gandirii tale; aceia care strivesc incet, surd si crud, simtirea, dorinta, pasiunea si viata - a ta si a celor din jurul tau. Ai aparut - mai spuneam eu asta - din visul meu. Ai plecat, apoi, crezand ca mergi spre visele tale dar, cand sa aterizezi din acel zbor, ai vazut ca nu ai unde te aseza. Ca nimic nu e sigur, nu e vechi si statornic. Ca pentru ceilalti, toti, esti o imagine, si ti-au pregatit zidul de care sa te zdrobesti ca sa ajungi... afis. Ca nimeni nu te asteapta cu bratele deschise orice ar fi - orice, in lumea asta, unde "orice" depinde de multe. Te-am vrut, te-am chemat, asteptat, nu pot sa te fac a mea fara sa vrei, cand te zbati si-mi plangi de neimplinire dar fara sa fiu punctul tau fix. Doar tu poti sa te aduci inapoi.

SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu