Scrisori in palma - dorinte de viata

Trezeşte-mă cu un sărut în colţul gurii. Fă-mă sa trec din vis în visare, sa nu am timp să pricep dacă ai fost cu mine toată noaptea sau doar mi-am dorit. Du-mă de mână să-mi beau cafeaua în timp ce tu-mi povesteşti unde vei merge şi, revoltată, fă-mă sa aprob că “ăia” sunt aşa cum spui. Pleacă de acasă cu mine şi sărută-mă în fugă înainte de a dispărea în traficul pe care-l urăsc pentru că mi te ia. Haide sa nu ştim nimic unul de altul până la prânz când vom lua masa împreună mai aproape de tine pentru că, răsfăţată şi mofturoasă, nu vrei sa mergi prea mult pe lor până unde-mi place mie. Sa ne vedem după-amiază acasă, înjură traficul, protestează că la muncă s-a întâmplat ceva cum nu vrei tu. Sa te împac cu o mângâiere fină apoi sa facem dragoste şi sa adormim îmbrăţişati. Spune-mi, înainte de a adormi, că mă iubeşti şi azi. Sa pricepem amandoi că aşa e o zi normală şi că aşa rămânem. Că eşti, acum, logodnica sufletului meu.
SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Adauga comentariu