Eva–Ion Pillat

Pentru ca a fost spusa de Tudor Gheorghe si mi-a trezit…

Ceea ce sunt-ceea ce vrei sa fiu.

Da-mi aripi si sunt inger de lumina

Si smulge-mi-le, voi fi numai femie.

Privirea ta ma face far' de vina,

Dar tot ea poate patima sa-mi dee

Si de pacat faptura sa mi-o lege.

ceea ce sunt-ceea ce esti tu insuti

Copil,suspin,sunt sora si sunt mama

Ce va veni zambind sa-ti stearga plansuti.

Iar pentru tatal,chiar de port naframa

Raman tot fata scumpa de altatdata.

De treci nepasator sunt trecatoare,

Dar oarba ta credinta

Mi-a redat eternitatea clipei

Daca in marea fluidicelor plete te-ai scaldat.

Cand poruncesti,eu voi lovi in palme,

Ritma-voi goala dansul baiaderei

Dar daca vrei voi sta curata in strana

si voi fi in sunet de psamleIar

sfanta invingatoare a durerii-

Daca doresti ti-oi face alta rana

Indragostit ma chemi-Iti sunt iubita

ce-ti poarta in ochi destinul.

De esti bestie-in bratul tau

m-oi frange ca o trestie

Iar pofta mea pe veci,nepotolita,

Te va inlantui cu lant de sarpe.

Dar daca esti inaltul visator

Ce aude in suflet sunete de harfe,

Dispretuind un spasm amagitor,

De indraznesti sa urmaresti ideea

Si in sferele sonore s-o vanezi

Atunci,cu lampa in mana sunt Psiheea

De straja langa tine...De-o mai vezi.

SHARE

Felix Cuceanu

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Adauga comentariu